יום שבת, 9 באוקטובר 2010

ריפליקציה של השיעור השלישי בתאריך 7.10.2010

זה בעצם השיעור השלישי שלי באימוני הוראה שאני צופה בשיעורה של שאדיה.
השיעור החל בקריאת שמות וחזרה קצרה על מה שלמדו התלמידים בשני השיעורים הקודמים.
בשיעור הזה שאדיה העבירה את הנושא "גלגולי אינרגיה" באמצעות דגמים והצגת תמונות שקשורות לגלגולי אינרגיה וזה היה דרך המחשב.הדבר שמצא חן בעיני התלמידים ואהבו אותו מאוד,וזה היה גם מעניין אותם , לפי דעתי זה היה דבר טוב ונכון שנעביר את השיעור בנסיונים"דגמים"או הצגת תמונות או סרטונים קצרים כי זה בעצם מושך את התלמידים ללמוד בשיעור הזה,וזה גם גורם להם לאהוב את השיעור.ואני אנסה לעשות אותו דבר בעתיד,ואני ממליצה שתמיך את שיעוריה בדרך הזה.
בשיעור הזה שאדיה הסבירה על תחנות החשמל ודנה בהיבטים שלה.(היא הסבירה על דברים שקיימים בסביבה).
בסוף השיעור עברה בייחד עם התלמידים על דף העבודה שנתנה להם שיעורי בית בשיעור שעבר.לפי דעתי העברה על שעורי הבית זה דבר נכון וצריך שיהיה כמעט כל פעם כי זה מראה לתלמידים כי אנחנו המורים ייכפת לנו שהתלמידים יעשו שיעורי בית ושנבדוק אותו בייחד עם תלמידינו,ואני בעתיד אבדוק את שיעורי הבית של התלמידים ואחר כך נעבור עליו בייחד.
הרגשתי הכללית מהשיעור הזה היתה בסדר.השיעור הראשון הועבר בסדר גמור,כמעט לא היה רעש בכיתה,היה אווירה של למידה.אבל בשיעור השני המצב השתנה קצת,בשיעור הזה התרחש רעש ופטפטת בכיתה.הדבר שלא הפתיע אותי כי בכל כיתה יש מצבים של רעש ופטפטת.

תגובה 1:

  1. תאסניים ערב טוב

    אני שמח לראות שאת עוקבת בתשומת לב אחרי השיעורים של שאדיה ואפשר ללמוד יפה מכתיבתך על התרשמויותייך. בקרוב תתחילי גם את להשתלב במסגרת השיעורים כמורה ואשמח לראות אותך מלמדת בהם.

    בברכה

    יורם

    השבמחק